Dostępne metody płatności
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i zapewniając jak największy komfort oferujemy trzy metody płatności:
- PayU – wg badania Gemius z roku 2018 jest to najczęściej wybierany system płatności w Polsce
- Za pobraniem – płatność kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki
- Przelewem na konto:
Lavello Bathroom sp. z o.o.
Generała Jarosława Dąbrowskiego nr 25A
65-021 Zielona Góra
NIP: 9292062997
REGON: 388747126
Santander Bank Polska – 56 1090 1245 0000 0001 4821 6996
Koszty i metody wysyłki
Koszt wysyłki wynosi:
- zamówienia bez wanny: 15 zł
- zamówienia z wanną: 250 zł
- zamówienia z umywalką: 29 zł
- w przypadku płatności za pobraniem do ceny doliczane jest 20 zł
W zależności od zamówionych produktów paczki wysyłane są kurierem lub transportem własnym.
Czas realizacji zamówienia
Każdą wannę i umywalkę produkujemy dopiero wtedy kiedy złożą Państwo na nią zamówienie. Z tego względu produkty wysyłamy w ciągu:
- od 2 do 3 dni roboczych jeśli zamówienie nie zawiera ani wanny ani umywalki
- do 10 dni roboczych jeśli zamówienie zawiera umywalkę
- do 10 dni roboczych jeśli zamówienie zawiera wannę
Czas dostawy wynosi 2-3 dni roboczych.
Uwaga! W wypadku płatności przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Informacje o stanie realizacji zamówienia i śledzenie przesyłki
Po złożeniu zamówienia, będziemy Cię informowali o jego aktualnym statusie drogą mailową.
Po nadaniu przesyłki otrzymasz dodatkowo numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie internetowej przewoźnika. Przewoźnik może także przesłać Ci wiadomość SMS z terminem dostawy.
Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze
Każdą wannę pakujemy z najwyższą starannością i uwagą aby dotarła do Państwa nieuszkodzona. Zamówienia są dodatkowo ubezpieczone na wypadek ewentualnego uszkodzenia w transporcie.
Zalecamy sprawdzenie stanu zawartości przesyłki po jej odebraniu.
Uszkodzenia transportowe można reklamować w okresie maksymalnie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki ale ze względu na długość okresu realizacji zamówienia zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i spisanie protokołu szkody. Umożliwi to szybsze i bezproblemowe przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.
( Uwaga! Jeśli wybrana została metoda płatności „za pobraniem”, to sprawdzenie stanu zawartości przesyłki dopiero możliwe jest dopiero po jej opłaceniu. )