Gwarancja na baterie i akcesoria
Baterie i akcesoria objęte są gwarancją producenta na okres o długości od jednego roku. Informacje dotyczące długości gwarancji konkretnego modelu umieszczone są na stronach z opisami produktów
Gwarancja na umywalki
Umywalki objęte są 5 letnią gwarancją producenta.
Gwarancja na wanny Lavello
- Poniższe określenia zawarte w niniejszych Warunkach Gwarancji będą miały następujące znaczenie:
- „Gwarancja” oznacza uprawnienia oraz obowiązki wynikające z niniejszych Warunków Gwarancji oraz przepisów Kodeksu cywilnego;
- „Sprzęt” oznacza zakupioną wannę oraz wannę wolną od wad, którą uprawniony z Gwarancji otrzymał zamiast wadliwego Sprzętu;
- „Gwarantem” oznaczona została: Lavello Bathroom sp. z o.o. ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego nr 25A, 65-021 Zielona Góra;
- „Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zewnętrzne zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, któremu Gwarant lub Punkt Serwisowy dokonujący lub mający dokonać naprawy gwarancyjnej Sprzętu nie są w stanie zapobiec i na które to zdarzenie nie mają wpływu, co obejmuje między innymi zamieszki, strajki, spory zbiorowe, konflikty zbrojne oraz klęski żywiołowe;
- „Uprawniony z Gwarancji” oznacza osobę, która nabyła Sprzęt od Producenta, oraz każdego następnego właściciela Sprzętu posiadającego Kartę Gwarancyjną, który nabył skutecznie prawo do wykonywania uprawnień z tytułu Gwarancji.
- Gwarant udziela Dożywotniej Gwarancji na Sprzęt od daty jego sprzedaży.
- Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji liczy się od daty zakupu, potwierdzonej dowodem zakupu.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne.
- W razie stwierdzenia w okresie gwarancji wady lub uszkodzenia produktu należy niezwłocznie zaprzestać jego użytkowania lub montażu, jak również powiadomić o usterce Gwaranta. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikłe z użytkowania wadliwego produktu. Podczas składania reklamacji prosimy o podanie w mailu oznaczenia znajdującego się na wannie, czyli K – kontrola jakości i numer, P – pakowanie i numer.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- W sytuacjach niezależnych od Gwaranta, w tym działania Siły Wyższej termin rozpatrzenia reklamacji produktu zostanie przedłużony o czas oddziaływania Siły Wyższej lub czasu trwania przeszkód od Gwaranta niezależnych.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia produktu spowodowane:
- montażem niezgodnym z załączoną przez producenta instrukcją montażu;
- użyciem do montażu nieodpowiednich narzędzi lub materiałów – niewłaściwą eksploatacją, tj. niezgodną z przeznaczeniem sprzętu i instrukcją obsługi;
- niewłaściwym przechowywaniem produktu lub transportem, w tym transportem w sposób odmienny niż uzgodniony w Gwarantem w związku z korzystaniem z uprawnień z Gwarancji (vide: pkt 13 niniejszej Gwarancji);
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek;
- wytrącaniem się osadów z wody użytkowej lub jej nieodpowiednią jakością;
- nieodpowiednimi parametrami wody użytkowej;
- niewłaściwą pielęgnacją produktu, np. stosowaniem niewłaściwych środków i akcesoriów czyszczących;
- uszkodzeniami mechanicznymi bądź termicznymi spowodowanymi niewłaściwym obchodzeniem się z produktem;
- zużyciem w czasie normalnej eksploatacji;
- niewłaściwymi czynnościami związanymi z konserwacją, czyszczeniem produktu, instalacją i regulacją opisanych w instrukcji obsługi, bądź wymaganych dla produktu prawidłowej eksploatacji;
- Temperaturą powyżej 280 stopni Celsjusza.
- Ze względu na proces produkcji wanien wymiary podane na stronach z ofertami są przybliżone i mogą się różnić do 1%. Reklamacji z tytułu mniejszej różnicy nie przyjmujemy.
- Wszelkie wady mechaniczne muszą być zgłoszone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do siedmiu dni od daty ich zauważenia. Należy również zaprzestać montażu bądź używania wadliwego produktu. W przypadku nie spełnienia tych warunków reklamacja z tytułu gwarancji nie zostanie uznana. Gwarant zastrzega sobie prawo do każdorazowej weryfikacji przyczyny powstania uszkodzeń. Ciężar dowodu do momentu, w którym wada została zauważona, spoczywa na Kliencie.
- Zgłaszając roszczenie, uprawniony z tytułu gwarancji winien uprzednio uzgodnić z Gwarantem sposób odesłania wadliwego sprzętu. Niezależnie jednak od wybranego sposobu odesłania towaru, koszty dostarczenia urządzenia do Gwaranta pokrywa Klient.
- Udowodnienie praw do gwarancji, możliwe jej poprzez przedstawienie dowodu sprzedaży lub innego wiarygodnego dowodu zakupu. Klient jest również zobowiązany dopełnić wszystkie inne wymagania niniejszej gwarancji – określone w punkcie 9.
- Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad lub zwrot ceny zakupu towaru. Zwrot ceny zakupu towaru przysługuje klientowi tylko w przypadku, gdy Gwarant nie będzie miał możliwości wymiany sprzętu na nowy.
- Towar, wymieniony na nowy będzie fabrycznie nowy oraz będzie stanowił dokładny odpowiednik towaru, w którym ujawniła się wada.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za deklaracje osób trzecich.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu niezgodności towaru z umową.
- We wszelkich kwestiach nie uregulowanych w niniejszych Warunkach Gwarancji będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności postanowienia artykułów 577–581.